TheFitnessViking

Direktlänk till inlägg 25 januari 2014

VILL DU BLI TRÄNAD GRATIS?

Av Oscar Throedsson - 25 januari 2014 18:12

Tjena, ja titeln är helt korrekt. Då jag bara tränar en kille just nu nere i italien så tänkte jag göra lite gratis träning. Detta är dealen. 

Jag tar på mig max 3 st nu. Gärna blandade så det inte bara blir tjejer som ska gå ner i vikt eller killar som bara ska växa. 

Så här kommer det då gå till. 
1. 3 månader gratis. Är du nöjd med ditt resultat tar jag 500.- var 3e månad. 
2. Du skriver här i kommentar till mig att du vill ställa upp på detta lämnar mail så hör jag av mig. 
3. Du kommer skriva till mig vad du har för mål till mig så följer vi upp med ett skype samtal så snabbt som möjligt.

4. Du får tränings schema 
5. coaching i kost (inget kostschema) Däremot text som hjälper dig hur du ska tänka runt kosten. 
Vill lägga till att oftast till 80-90% byggs ett kostschema automatiskt när har samtal. Oftast är det de dom flesta vill prata om. 
6. uppföljning en gång i månaden. Finns det oklarheter så definitivt kör vi ett samtal innan.


7. Jag vill ha före bild och en bild i månaden samt vikt nedgång per månad. Ditt ansikte kommer klippas bort och automatiskt godkänner du att jag använder dina före och efter bilder när jag ska visa upp bilder till nya klienter, när du låter mig träna dig.

Så vad väntar du på? Det är gratis? varför inte ge det en chans? Fungerar det inte så går du till en fullt utbildad PT. 

Min bild är början på nov till slutet av jan. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Oscar Throedsson - 23 januari 2014 21:09

När man har ett problem så tror så många att man är ensam om det. Fast det är inte så! Det är fel! Låt mig förklara min syn på det hela gott folk. Delar av min historia som forma mig. Jag blev misshandlad, huvudet dunkad i sängen, väggar, dörrar skak...

Av Oscar Throedsson - 23 januari 2014 19:10

Vad är protein? Protein eller äggviteämne som det hette förr. Är en molekyl som egentligen står för allt levande. En proteinmolekyl består av aminosyror som hålls ihop av långa kedjor. Det mesta proteinet är mer eller mindre glykosylerade. Det menas...

Av Oscar Throedsson - 23 januari 2014 17:03

Så. Nu är mitt benpass avklarat. Snart dags för lite middag. Blir kyckling, ris och grönsaker. Tänkte på att många tappar motivationen av vintern när jag gick till gymmet. Vilket jag kan förstå. Det är kallt, slaskigt (vissa områden). Man vill inte r...

Av Oscar Throedsson - 23 januari 2014 13:06

Tjena. Jag är en ny kille på bloggplatsen. Tänkte att jag testar detta lite. Är du intresserad av träning så är jag defenetivt rätt kille att följa. Lite uppdatering vad jag har gjort nu senaste månaden då. Har gått på diet och klyvt bort ganska myck...

Presentation


Åsikter, artiklar, texter, bilder, videos, fakta och självklart besvarar jag frågor på bloggen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards