TheFitnessViking

Direktlänk till inlägg 23 januari 2014

Är du intresserad av träning? KOLLA HIT

Av Oscar Throedsson - 23 januari 2014 13:06

Tjena. Jag är en ny kille på bloggplatsen. Tänkte att jag testar detta lite. Är du intresserad av träning så är jag defenetivt rätt kille att följa. 

Lite uppdatering vad jag har gjort nu senaste månaden då. 

Har gått på diet och klyvt bort ganska mycket fett. Förra uppföljningen med min PT såg jag att det har börjat ta på musklerna så det är dags att börja äta upp sig. Snacka om jag är glad. Hatar att äta begränsat med mat även om jag kommer göra det nu. Fast jag kommer ju äta en större mängd mat. 

Idag blir det att träna ben och mage. Många tycker inte om att träna sina ben. Förstår inte det där. Känslan att kunna trycka på så mycket vikter på maskinerna och skivstången är ju underbart. Man känner ju sig som hulken ibland. 

Ska försöka lära mig så mycket som möjligt om denna sidan. Fårse om jag gillar det eller skaffar en blogg någon annanstans. Kommer nog börja lägga upp lite texter om träningen mm. Blir ju lättare att skriva om ni börjar ställa frågor redan nu. 

//Oscar aka Viking

 
 
Ingen bild

niniz.bloggplatsen.se

23 januari 2014 17:59

Hej, välkommen hit! :) Skulle du kunna skriva om träningstips om man inte har tillgång till gym? Är trött på att bara springa långt själv... inte kul, och styrka har inte varit min starkaste sida eller, är ganska svag :P

 
Ingen bild

Oscar aka Viking

23 januari 2014 19:38

Tja Niniz. Självklart kan jag göra det. Skriver upp att en sådan text ska skrivas. Nu håller jag på att skriva om aminosyror på engelska så den ska översättas först innan jag ger mig in på något nytt. En text om träning utan gym kommer komma upp under lördagen eller söndag. Stay tune. Bless / Oscar aka Viking

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Oscar Throedsson - 25 januari 2014 18:12

Tjena, ja titeln är helt korrekt. Då jag bara tränar en kille just nu nere i italien så tänkte jag göra lite gratis träning. Detta är dealen. Jag tar på mig max 3 st nu. Gärna blandade så det inte bara blir tjejer som ska gå ner i vikt eller killar s...

Av Oscar Throedsson - 23 januari 2014 21:09

När man har ett problem så tror så många att man är ensam om det. Fast det är inte så! Det är fel! Låt mig förklara min syn på det hela gott folk. Delar av min historia som forma mig. Jag blev misshandlad, huvudet dunkad i sängen, väggar, dörrar skak...

Av Oscar Throedsson - 23 januari 2014 19:10

Vad är protein? Protein eller äggviteämne som det hette förr. Är en molekyl som egentligen står för allt levande. En proteinmolekyl består av aminosyror som hålls ihop av långa kedjor. Det mesta proteinet är mer eller mindre glykosylerade. Det menas...

Av Oscar Throedsson - 23 januari 2014 17:03

Så. Nu är mitt benpass avklarat. Snart dags för lite middag. Blir kyckling, ris och grönsaker. Tänkte på att många tappar motivationen av vintern när jag gick till gymmet. Vilket jag kan förstå. Det är kallt, slaskigt (vissa områden). Man vill inte r...

Presentation


Åsikter, artiklar, texter, bilder, videos, fakta och självklart besvarar jag frågor på bloggen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards